Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Last Christmas/ Múlt karácsonykor magyar szöveg

2009.12.24. 16:22 Linda- the new girl in MUSICtown

 
Múlt karácsonykor neked adtam a szívem
de rögtön a következő nap továbbadtad
idén, hogy megmentsem a könnyektől
valaki különlegesnek adom

Akit a kígyó megmart, a gyíktól is fél
megtartom a távolságod, de még mindig vonzod a tekintetem
mondd el babám, felismersz-e
hát, egy éve volt már, nem lep meg
Boldog karácsonyt, becsomagoltam és elküldtem
egy üzenettel, amin az állt, hogy szeretlek, komolyan mondtam
most már tudom, milyen butuska voltam
de ha most megcsókolsz tudom, megint átversz

Múlt karácsonykor neked adtam a szívem
de rögtön a következő nap továbbadtad
idén, hogy megmentsem a könnyektől
valaki különlegesnek adom

Múlt karácsonykor neked adtam a szívem
de rögtön a következő nap továbbadtad
idén, hogy megmentsem a könnyektől
valaki különlegesnek adom

Egy terem tele emberekkel és barátok fáradt szemekkel
én elbújok előled és a lelkes szemeid elől
Istenem, azt hittem rád támaszkodhatom
én, azt hiszem csak egy váll voltam, ahol kisírhattad magad
Egy arc egy szerelmesen egy tűzben égő szívvel
egy lány a címlapon, de te szétszakítottad
talán idén,
talán idén valaki különlegesnek adom

Múlt karácsonykor neked adtam a szívem
de rögtön a következő nap továbbadtad
idén, hogy megmentsem a könnyektől
valaki különlegesnek adom

Múlt karácsonykor neked adtam a szívem
de rögtön a következő nap továbbadtad
idén, hogy megmentsem a könnyektől
valaki különlegesnek adom

És múlt karácsonykor
és idén
nem leszek ahoz hasonlítható

Múlt karácsonykor neked adtam a szívem
de rögtön a következő nap továbbadtad
idén, hogy megmentsem a könnyektől
valaki különlegesnek adom

Szólj hozzá!

Címkék: taylor swift

A bejegyzés trackback címe:

https://thenewgirlinmusictown.blog.hu/api/trackback/id/tr711620903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása