Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lady Gaga- Bad Romance

2009.11.02. 18:37 Linda- the new girl in MUSICtown

Na szóval... nem vagyok valami túl nagy Lady Gaga-fan (1általán nem vagyok az), de mivel Perez istenítette a (nem is tudom milyen jelző illene rá legjobban) csaj új számát a Bad Romance- ot, ezért gondoltam meghallgatom. Ezt meg is tettem és őszintén... Most lehet, hogy azt fogjátok mondani, hogy csak azért gondolom így, mert nem szeretem Lady Gagát, de nekem egyáltalán nem tetszik ez a szám. Persze vitatkozhatsz velem! (KOMMENTBEN)

 

 

 

 

 

 

 

 

A lényeg az, hogy szerintem az egész számnak olyan orosz beütése van. Pedig ott kurvának prostinak nézték... na mind1. A lényeg az, hogy Perez-nek sincs mindig igaza.

Jó hír azoknak, akik szeretik Lady Gagát! A Bad Romance- hoz készült kisfilm november 6-án, most pénteken fog debütálni. Amint kipakolják valahova én már meg is fogom írni, szóval érdemes lesz nézni a blogom!

 

Itt a szám maga: www.youtube.com/watch

 

Szólj hozzá!

Címkék: dal új lady gaga

A bejegyzés trackback címe:

https://thenewgirlinmusictown.blog.hu/api/trackback/id/tr821493728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása