Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Taylor Swift- Jump Then Fall (dal + magyar szöveg)

2009.11.11. 15:34 Linda- the new girl in MUSICtown

Végre! Új kislemez a country-sztártól! A Jump Then Fall a Billboard listán a 10. helyről startolt.

Miközben hallgattam, arra gondoltam, hogy vajon kiről szól ez a szám... Lehet, hogy a Twilight-saga vérfarkasáról, Taylor Lautner-ről? Végülis... ki tudja, már szinte bevallották, hogy együtt vannak. Én szurkolok nekik, meg annak is, hogy ez a remek szám (amit már fel is töltöttem a telefonomra) feljusson a Billboard toplista legtetejére!

 

Szöveg:

Szeretem a hangod reggel,
A telefonon lógunk, és hirtelen feltűnik, hogy
a te nevetésed a legjobb dolog, amit valaha hallottam

Szeretem, hogy nem tudok koncentrálni,
Néztelek, ahogy beszéltél és nem vetted észre
Hallom a szavakat, de csak arra tudok gondolni, hogy együtt kéne lennünk

REFRÉN
Amikor csak mosolyogsz én is mosolygok
És amikor te ragyogsz én ragyogok neked
Ó, érezlek téged
Ne ijedj meg attól, hogy ugrasz aztán esel, ugorsz aztán belém esel
Én soha nem foglak téged elhagyni,
mond azt, hogy te is velem akarsz lenni
mert én végig maradni fogok, tehát ugorj aztán ess

Szeretem, ahogy a hajad az arcodba hullik
Nálad van a kulcs hozzám
szeretem minden egyes szeplődet
Még soha nem éreztem magam ilyen biztonságban,
Szeretem, ahogy te vagy minden, amire csak vágytam

REFRÉN

A talaj eltűnik a lábunk alól,
Én elkaplak, én elkaplak
Ha olyat mondanak neked, amitől térdre borulsz,
én elkaplak
Eljön majd az idő, amikor annyira haragszol, sírni tudnál,
de én veled tartok az éjjel, amég mosolyogni nem látlak

Szükségem van rád,
Légyszi' ne félj, hogy ugrasz aztán esel
ugrasz, aztán belém esel

Én soha nem foglak téged elhagyni,
mond azt, hogy te is velem akarsz lenni
mert én végig maradni fogok, tehát ugorj aztán ess

ugorj, aztán ess
ugorj, aztán ess belém, csak belém

Amikorcsak mosolyogsz én is mosolygok
És amikor te ragyogsz én ragyogok neked
És bármikor, ha itt vagy, megmutatom nekd
megmutatom neked,
tudsz ugrani, aztán esni, ugrani, aztán esni
ugrani, aztán belémesni, csak belém
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: premier dal videó szöveg új taylor swift

A bejegyzés trackback címe:

https://thenewgirlinmusictown.blog.hu/api/trackback/id/tr991518028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása