Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ke$ha- Tik Tok (magyar szöveg + videoklip)

2009.11.22. 20:21 Linda- the new girl in MUSICtown


Felkelek reggel, P.Diddy-nek érzem magam
(Hey, mi van kislány?)
Felveszem a szemüvegem, már kint is vagyok az ajtón
Ma este birtokomba veszem a várost!
(Gyerünk!)
Indulás előtt még fogat mosok egy üveg Jack-kel
Mert ha én elindulok az éjszakába, nem jövök vissza
Én beszélek- pedikűr a lábujjainkon
Felpróbáljuk az összes ruhánkat
Fiúk csörgetik a telefonjainkat
Fel-le ugrálunk, a kedvenc CD-inket játszuk
Elmegyünk a bulikra
Egy kicsit bepiálunk

[REFRÉN]
Ne hagyd abba, pörgesd fel
DJ, üvöltesd a hangszóróimat
Ma este harcolni fogok,
Amég a napot meg nem látjuk
Tik-tak az órán,
De a buli tart tovább
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

[REFRÉN]

Nem törődöm a világgal, de van söröm bőséggel
Nincs semmi pénz a zsebemben, de már úgyis itt vsgyok
Most a srácok sorban állnak, mert hallottak a parádénkról
De mi kirúgjuk őket, hacsak nem hasonlítanak Mick Jagger-re
Arról beszélek, hogy itt mindenki dübörög
A pasik meg fogdosni próbálnak
Megütöm, ha túlságosan berúg
Addig nyomjuk, amég ki nem rúgnak minket
Vagy a rendőrség le nem fújja a bulit
a rendőrség le nem fújja a bulit

[REFRÉN]x2

DJ, te építesz
és te rombolsz le
A szívem ver,
igen, a tied vagyok
Felteszem a kezeimet
így is a tied vagyok
Eltaláltad azt a hangot
igen, a tied vagyok
DJ, te építesz
és te rombolsz le
A szívem ver,
igen, a tied vagyok
Felteszem a kezeimet
Te is tedd fel a kezed
nyújtsd a magasba
A buli nem kezdődik el, amég be nem lépek

[REFRÉN]x2

 

Szólj hozzá!

Címkék: kesha

A bejegyzés trackback címe:

https://thenewgirlinmusictown.blog.hu/api/trackback/id/tr221544631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása