Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Shakira- Did It Again/ Újra megtettem magyar szöveg

2009.12.20. 18:50 Linda- the new girl in MUSICtown

 

Első emelet
(uh-oh)
16-os szoba
(uh-oh)
Veszélyesnek tűnik
(gyerünk, menjünk)
Ez így még jobb
(gyerünk, menjünk)
Céljaid ismertesd
(uh-oh)
Áldd meg a lelkünket
(uh-oh)
Most bajban vagyok
(igen, tudom)
De a mennyekben érzem magam
(hey!)

Te egyike voltál azon srácoknak,
az aranyos, a kalandozó tekintettel
de azt mondtam: mi a franc?
egyszer az életben belekóstolok a vad életbe

Annyira el voltál telve magadtól,
de a csodába, egyben cuki is voltál
összepakoltam a cuccaimat, szerettem a mozdulataidat
akárki megmondhatta, nehéz ezt letagadni

REFRÉN:
Most megint megtettem,
az egészet elhibáztam,
de olyan jó volt,
el sem hiszem
minden hiba,
ami túl sokáig volt körülöttünk,
azt kívánom, bárcsak ki tudnám őket törölni

Eh, eh, eh, eh
Uh, uh, uh, uh
Eh, eh, eh, eh
Uh, uh, uh, uh

Második éjszaka
(uh-oh)
egy huzamban
(uh-oh)
vissza a bajba
(gyerünk)
fel sem fogom
(gyerünk)

Ezt fenn kell tartani
(Ah, ah, oh)
Minden jó lesz
(Woah, oh, oh)
Ha nem figyelünk rájuk
(igen, tudom)
jobb lesz

Ha a férfiakról van szó, mindenki tudja,
hogy rosszul választok
(Hey!)
mert mindig megbotlom és elesek
ugyanabban a régi kőben, és megismétlem és visszamegyek

Mennyire lehet vak egy lány (Ooh)
hogy hiányozz rejtsd el a gyűrűdet
de én mindent bevettem
olyan naív vagyok; és szeretném tudni

REFRÉN

Lehet, hogy számodra úgy tűnik,
olyan helyen vagyok, ahol elvesztem az életutamat
de biztos vagyok benne, ez csak egy időszak
és egyenesen vissza hozzád, mert túl fogom élni


Eh, eh, eh, eh
Uh, uh, uh, uh
Eh, eh, eh, eh
Uh, uh, uh



 

Szólj hozzá!

Címkék: shakira

A bejegyzés trackback címe:

https://thenewgirlinmusictown.blog.hu/api/trackback/id/tr971611453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása