Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Timbaland ft. Katy Perry- If We Ever Meet Again/ Ha még valaha találkozunk

2010.01.25. 18:55 Linda- the new girl in MUSICtown

 

Mit csinál egy olyan lány, mint te egy ilyen helyen?
Mondd, egyedül jöttél, vagy hoztad minden barátodat?
Mondd, mi a neved, mit iszol
szerintem tudom mi jár a fejedben
Baby, mi a jeled, mondd el nekem tied és én elmondom az enyémet
Mit csinál egy olyan lány, mint te egy ilyen helyen?

Én már sosem leszek ugyanaz,
ha még valaha találkozunk
nem fogsz tőlem megszabadulni,
ha még valaha találkozunk
ez a szabadesés, annyira, csókolj egész éjjel,
sose engedj el
én már sosem leszek ugyanaz,
ha még valaha találkozunk
oh, mondd ha valaha még találkozunk

Sokszor jársz ide?
Esküszöm, már láttam az arcod korábban
Remélem, nem látod, ahogy elpirulok,
de nem tehetek róla, és egyre jobban akarlak
Baby, mondd el a történeted
nem vagyok én félénk, ne aggódj
A szemeimmel flörtölök
veled szeretnék ma hazamenni
Sokszor jársz ide?
Mert még látnom kell az arcod
mert baby én

Én már sosem leszek ugyanaz,
ha még valaha találkozunk
nem fogsz tőlem megszabadulni,
ha még valaha találkozunk
ez a szabadesés, annyira, csókolj egész éjjel,
sose engedj el
én már sosem leszek ugyanaz,
ha még valaha találkozunk
oh, mondd ha valaha még találkozunk

Ha még valaha találkozunk,
annyi mindent fogok mesélni
(Ha még valaha találkozunk)
Ha még valaha találkozunk,
nem hagylak elmenni,
(Ha még valaha találkozunk)
Ha még valaha találkozunk,
annyi mindent fogok mesélni
(Ha még valaha találkozunk)
Ha még valaha találkozunk,
nem hagylak elmenni

Én már sosem leszek ugyanaz,
ha még valaha találkozunk
nem fogsz tőlem megszabadulni,
ha még valaha találkozunk
ez a szabadesés, annyira, csókolj egész éjjel,
sose engedj el
én már sosem leszek ugyanaz,
ha még valaha találkozunk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thenewgirlinmusictown.blog.hu/api/trackback/id/tr761701561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása