Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bruno Mars- Grenade/ Gránit (magyarul)

2011.03.17. 21:19 Linda- the new girl in MUSICtown

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Könnyen jön, könnyen megy
Te már csak így élsz
Elveszel mindent,
de te sosem adsz
Tudhattam volna rögtön, te baj leszel,
ahogy megcsókoltál,
nyitott szemekkel.
 
Mindenem tiéd,
de neked semmim sem kell
bizony, semmim sem kell neked.
Add nekem szerelmed, csak ennyit kértem.
Mert amit nem értesz, hogy én

gránitba nyúlnék érted,
penge alá tenném fejem,
vonat elé is vetném magam.
Tudod, érted bármit megtennék.

Minden fájdalmat kiállnék,
fegyvert fognék a fejemhez,
igen, meg is halnék érted,
de te nem viszonoznád.
 
Nem, nem, nem, nem
Kék, kék, kék és zöld, üss amíg érzem
Üdvözlöm a gonoszt, add át neki kérlek
Őrült nő, gonosz nő,
Te már csak az vagy,
Rám vigyorogsz, majd lassan megölsz
 
Mindenem tiéd,
de neked semmim sem kell
bizony, semmim sem kell neked.
Add nekem szerelmed, csak ennyit kértem.
Mert amit nem értesz, hogy én

gránitba nyúlnék érted,
penge alá tenném fejem,
vonat elé is vetném magam.
Tudod, érted bármit megtennék.

Minden fájdalmat kiállnék,
fegyvert fognék a fejemhez,
igen, meg is halnék érted,
de te nem viszonoznád.
 
Ha tűzben is égnék el, oh te csak állnál s néznél
Azt mondtad szeretsz, de hazug vagy,
Mert te soha, de soha nem szerettél

De én mégis gránitba nyúlnék érted,
Penge alá tenném fejem,
Vonat elé is vetném magam,
Tudod, érted bármit megtennék.

Minden fájdalmat kiállnék,
Golyót lövetnék az agyamba,
Igen, meg is halnék érted,
de te nem viszonoznád,
nem, nem viszonoznád,
nem viszonoznád,
sosem fogod viszonozni,
nem, nem, nem, nem

 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar szöveg bruno mars

A bejegyzés trackback címe:

https://thenewgirlinmusictown.blog.hu/api/trackback/id/tr292748640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása