Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vélemény: Justin Bieber

2011.03.19. 19:25 Linda- the new girl in MUSICtown

Ez egy új "rovatom", amiben egy-egy előadóról alkotok véleményt. Bizonyos időközönként fogok ezekkel jelentkezni, amikor épp kedvem tarja hozzá. Az első alany ki más lehetne, mint Justin Bieber?

Róla nem tudok egyöntetű véleményt mondani, ezért részekre bontom karrierjét. Menjünk vissza a régi időkbe, egész pontosan 2008-ba. A barátnőm izgatottan mutatta nekem egy kisfiú (legalábbis akkor még azt hittem, olyan 10 éves körül lehet...) verzióját Chris Brown With You-jához. Akkor még fogalmam sem volt kit takar a Justin Bieber név. Mondanom sem kell, egyből belezúgtam. Egy cuki fiú hihetetlen hanggal- nyerő párosítás. Azoknak, akik azt állítják, nem tud énekelni, javasolnám az akkoriban készült videóinak megtekintését. Összefoglalva, a "nagy felfedezés" előtti időben nagyon szerettem a srácot.

Most pedig eljutottunk az első klipje megjelenéséig. Teljes lázban égtem, hogy ez a fiú, akit annyira kedveltem, lehetőséget kapott. Aztán megláttam a videót. Picit csalódást keltett, hogy őszinte legyek. Nem értettem, miért kell annak a gyereknek a nagy szerelemről énekelnie, amikor gondolom még szinte semmilyen tapasztalata sem volt benne. Kijött a többi klipje is, és nagyon tetszettek (másokkal ellentétben én be merem vállalni). Még a Baby is bejött, bár még akkor sem értettem a témaválasztás okát. Ha bárki is kíváncsi lenne, a kedvenc JB-dalom a Never Let You Go, most is azt hallgatom.

Az utolsó szakasz a jelenlegi karrierje. Tinilányok milliói odavannak érte, a másik oldalon viszont ugyanennyien utálják is. Olyanok, akik állításuk szerint még egy számát sem hallották (bár ezt igen erősen kétlem). Menőnek számít utálni őt. Pedig mit tett ellenük? Híres lett helyettük is? Ha csak egy kicsit is beleképzelnék magukat az ő helyébe... Néhány emberben az empátia szintje kritikusan alacsony.

A lényeg, hogy én egyáltalán nem utálom Justint, inkább sajnálom kicsit. Nehéz lehet 16 (vagy már 17?) évesen megbirkózni ennyi gyűlölettel. Abban sem vagyok biztos, hogy ő választja ki milyen számokat akar énekelni. Más szemszögből viszont, nincs miért sajnálni. Ő akart énekes lenni, vagy nem? Sajnos ennek a foglalkozásnak természetes velejárója a gyűlölők hada. Azért a bevételei miatt sem sajnálom...

Ennyi volt a móka mára, zárul Linda mókatára. Ki legyen a következő áldozat?

 

Szólj hozzá!

Címkék: justin bieber

A bejegyzés trackback címe:

https://thenewgirlinmusictown.blog.hu/api/trackback/id/tr422753857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása