Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Demi Lovato- Remember December (videoklip)

2009.11.13. 16:45 Linda- the new girl in MUSICtown

Megnéztem a Disney-sztárocska legújabb klipjét, de nem fogott meg túlságosan... A zenéje egyértelműen eltér a szokásos Disney-zenétől, amit pl. Selena Gomez is csinál.

Egy kicsit nekem olyan Paramore-beütése van az egész klipnek és zenének (bár szerintem a Paramore sokkal jobb). Bár azt már megírtam, hogy Demi egy Hayley wannabe (írd be a keresőbe az oldalamon: demi hayley wannabe), de ez lehet, hogy nem tesz neki rosszat.

Az mindenesetre teljesen pozitív, hogy nem a megszokott Disney-popot játssza, engem csak a hangja idegesít. Őszintén bevallom, nekem az előző klipje a Here We Go Again jobban bejött.

Itt a klip:

 

Szólj hozzá!

Címkék: premier videó videoklip demi lovato

A bejegyzés trackback címe:

https://thenewgirlinmusictown.blog.hu/api/trackback/id/tr121522845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása